Sisältöyhteistyö: Lahden Messut

Tavoite
Tavoitteena on kasvattaa Lahden Messujen tapahtumien tunnettuutta alueella ja valtakunnallisesti laajamittaisella yhteistyöllä Mediatalo ESAn medioiden kanssa. Tapahtuman kiinnostavuutta lisätään tekemällä tapahtumasta useita monimediallisia tarinoita ja näkökulmia sähköisten medioiden avulla koostettuna erilliseen Lahden Messujen teemaosioon ESS.fi-verkkosivustolla. Aktivoidaan kuluttajia osallistumaan tapahtumiin ja tutustumaan Lahden Messujen kumppaneiden ja näytteilleasettajien tarjoamaan sekä hyödyntämään messutarjoukset.

Toteutus
Mediatalo ESA tuottaa kaikista Lahden Messujen tapahtumista livesisältöä ESS.fi-verkkopalvelun Lahden Messuille räätälöityyn osioon (www.ess.fi/lahdenmessut) sekä haastatteluita ja juttuja Radio Voimaan. Sisällöt tuotetaan messutapahtuman ollessa käynnissä (pe-su) ja niissä tuodaan esille tapahtuman antia sekä paikalla olevia mielenkiintoisia henkilöitä ja messuvieraita (vähintään 5-6 videota ja radiojuttua/päivä sekä 6-10 verkkoartikkelia/päivä). Sisällöt on saatavilla niin livenä kuin jälkikäteen julkaistunakin.

Mainonta teemasivuilla
Kampanjan kesto 2 viikkoa
• Suurtaulut (3 kpl), 140 x 350 px, 50 % mainospaikan näytöistä
• Panorama, 980 x 120 px, 50 % mainospaikan näytöistä
• Jättiboksi, 468 x 400 px, 50 % mainospaikan näytöistä
• Videon preroll –mainos, pituus max 15 sek., 100 % osuus

Radiomainonta
Messuviikon aktivointikampanja Radio Voimassa ja Iskelmä Lahdessa
• Aika: 4 päivää
• Mainoksen pituus: 15 sek.
• Toistot: 20 kpl/radio, yhteensä 40 toistoa

 

Sisältöyhteistyö avaa ja  laajentaa ilmiöitä, hetkiä sekä ajatuksia messuilta, ja jättää ne elämään. Ajankohtaisen sisällön rakentaminen yhteistyöllä Mediatalo ESAn kanssa toimii saumattomasti. Messustudion avulla olemme tavoittaneet uusia kohderyhmiä ja lisänneet kiinnostusta messuja kohtaan. Tämä on huomista!

Minna Helminen, Lahden Messut


www.lahdenmessut.fi

Lisää tapahtumasi kiinnostavuutta