Sähköiset mediat

Verkon nopeasti päivittyvä sisältö ruokkii käyttäjän uutisnälkää ja palvelussa vieraillaan useita kertoja päivässä. Verkkokäytön mobilisoitumisen myötä digitaaliset sisällöt ovat jatkuvasti kuluttajan saatavilla ajasta ja paikasta riippumatta. Sanomalehtien verkkopalveluita pidetään luotettavina ja hyödyllisinä erityisesti paikallisen sisältönsä takia.

Mainonta sanomalehden verkkopalvelussa on aidosti paikallista, koska suurin osa käyttäjistä asuu alueella. Palvelu tavoittaa lehden lukijoiden lisäksi täysin uusia kontakteja. Verkkomainonta mahdollistaa monenlaiset mainosratkaisut, myös liikkuvan kuvan, äänen ja kuluttajan osallistamisen.

Radio avataan kun halutaan viihtyä ja rentoutua hyvässä seurassa. Radio tahdittaa mukavasti arkirutiineja ja pitää samalla kuulijan kartalla ajankohtaisista asioista. Hyvä musiikki, viihdyttävät juontajat, paikalliset uutiset ja tapahtumat sekä urheilu ovat kuuntelijoita kiinnostavaa sisältöä. Radio tavoittaa kuulijan pitkin päivää, monenlaisissa tilanteissa. Usein radio onkin lähinnä ostopaikkaa seurattu media, jolloin mainoksilla voidaan vaikuttaa suoraan ostopäätöksiin. Ääni luo tehokkaasti mielikuvia ja vahvistaa muissa medioissa esitettyjä mainosviestejä.  

Kuluttajan matkassa koko päivän ajan